Godło

Ośrodek Szkolno - Wychowawczy

im. Janusza Korczaka we Wschowie

DSCN3539We wtorek 12 listopada br. -  uczniowie Szkoły Podstawowej wybrali się do Wrocławia na wycieczkę zorganizowaną przez Karolinę Jędrzychowską i Bartosza Jankowiaka w ramach projektu „Teatr i muzeum miejscem nowych doznań” dotowanego z Fundacji PZU.

Celem wyjazdu była wizyta w teatrze oraz zwiedzenie ciekawych miejsc we Wrocławiu.

Wyjechaliśmy o 7. 00 rano. Zaraz po przyjeździe poszliśmy do Teatru Lalek na sztukę „Co krokodyl jada na obiad?”. Po wspaniałym, pełnym wrażeń przedstawieniu uczniowie wzięli udział w  lekcji edukacyjnej. Pani  scenograf w bardzo ciekawy sposób zapoznała dzieci z podstawowymi rodzajami lalek teatralnych. Każde dziecko miało okazję poczuć się prawdziwym aktorem – mogło zająć się animacją wybranej przez siebie lalki. Następnie poszliśmy na wrocławski rynek, gdzie wstąpiliśmy na upragniony obiad do McDonalda. Później pojechaliśmy do Ogrodu Botanicznego, gdzie oglądaliśmy ciekawe okazy roślin. Punktem kulminacyjnym wycieczki była wizyta w centrum handlowym z ogromnym akwarium, gdzie obserwowaliśmy bardzo duże ryby, a nawet rekina.

Zmęczeni, ale zadowoleni dojechaliśmy do domu o godz. 20. 00. Wycieczka wszystkim bardzo się podobała. Była naprawdę udana i z pewnością na długo pozostanie w naszej pamięci.